Top کارشناسی سیار خودرو Secrets

Wiki Article

اما این قطعات مانن کاپوت تعویض شده، گلگیرها و ... توسط کارشناس خودرو اعلام

مکانیک های سیار برای تعمیر اتومبیل در هرکجایی که باشید به شما مراجعه می کنند.

بخش‌های نام برده شده به دلیل قرار گرفتن آن‌ها در معرض دید بیشتر تعمیر می‌شوند تا خرابی‌های پیشین نمایان نشوند‌.

ضد یخ خودرو بهترین ضد یخ خودرو و زمان تعویض آن یکی از مواردی که در فصل زمستان باید به آن توجه ویژه ای داشت ضدیخ مناسب است

اشتراک در وارد شدن اطلاع از نظرات جدید دنبال شده

دوست دارم که نتیجه‌ی مطالعات خودم رو با بقیه به اشتراک بگذارم.

باید بگوییم که کارشناس سیار فقط می تواند خودروی شما را بررسی و کارشناسی کند که با مکانیک سیار متفاوت است. اگر برنامه شما خیلی شلوغ است که نمی توانید ماشین خود را برای کارشناسی به یک مرکز کارشناسی ببرید ، کارشناس سیار می تواند راه حل مناسبی برای کارشناسی ماشین با هیچ زحمتی باشد فقط پرداخت دستمزد و رفت و آمد کارشناس برای جابه جایی هزینه می کنید .

کارشناسی ماشین، اگر به‌صورت دقیق و کامل انجام شود، ارزش واقعی خودرو را مشخص خواهد کرد. غیر از مدل خودرو، تعداد و نوع آپشن‌های آن نیز از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت کارشناسی خودرو یا به عبارتی هزینه کارشناسی خودرو محسوب می‌شود.

با این حال ، همیشه اینطور نیست ، زیرا بستگی دارد که آنها برای انجام کارشناسی باید چه مسافتی را طی کنند.

یکی از مهم ترین بخش های کارشناسی خودرو، کارشناسی فنی خودرو می باشد. در این مرحله اصلی ترین بخشی که مورد بررسی قرار می گیرد موتور و اصطلاحا قلب تپنده خودرو می باشد.

بعد از مراجعه یک گزارش کلی از وضعیت خودرو ( مکانیکی و الکتریکی ) به شما می دهد.

بهترین ابزار برای بررسی دانه‌های رنگ خودرو ذره بین می‌باشد. بهتر است ذره‌بین خریداری شده برای کارشناسی خودرو دارای چراغ و منبع نور باشد تا بازدید دانه‌های رنگ متالیک یا صدفی با حداکثر دقت انجام شود.

با تامین خودرو آزمون کارشناسی سیار خودرو به راحتی قابل انجام است ، با توجه به روند رو به رشد خرید و فروش خودرو صفر و کارکرده در کشور و با توجه به کارشناس سیار ماشین کلاهبرداری هایی که در این زمینه اتفاق می افتد ، لازم است قبل از خرید و فروش ، خودرو مورد نظر تحت کارشناسی رنگ ، بدنه و فنی قرار بگیرد تا ایرادهای آن مشخص شود.

بسته به میزان آسیب دیدگی بدنه ، کارشناس می تواند با توجه به نقاط مختلف آسیب دیده خودرو قیمت پایین تعیین کند.

Report this wiki page